原帖由 maxell_00 於 2008-7-30 05:27 AM 發表

呢度好似唔俾人寫email address出嚟嗰喎!
我点樣俾啲資料你先?:smile_39:
我又唔識乜嘢叫做PM?:smile_41:
係而加係新手PM唔到
EMAIL好似得係咪?我都唔知

引用:
原帖由 lovechicken321 於 2008-7-30 05:41 AM 發表

希望有人愛護和關心嗎? 一切都是假的,自己卻覺得是真,最後還是心靈空虛,只有再花錢去買那些虛假的關懷與愛護.
我當然不是買愛護和關心

引用:
原帖由 brug 於 2008-7-30 06:02 AM 發表
倒不如我約你上大陸玩仲好喇!!
如果你係HK人,咁又洗乜上大陸呢?

如果有人想PM我,請夾埋一個SEND,唔好分開SEND,因為真係唔夠位看
想知點樣先可以閱讀權限多D

jobs_bag可以SEND多次給我嗎,THX

Actually there are quite a few gigolo night clubs in HK.  I am sure by now a lot of people here has given you the addresses.  Of course there is nothing wrong with women paying for sex.  But for some reason the majority of women that goes to gigolo night clubs regularly got addicted to it, and end up spending a lot of money on it.  I know quite a few of them.  It's not just because of the good sex.  It is mainly due to the feeling of owning a "pet" ( for a lack of better words) per se.  It is the illusion of having total control, total domination over these gigolos that those women are addicted to.  If that is what you are after, think carefully.  It is like drugs, only a lot more powerful.

引用:
原帖由 幾靚女 於 2008-8-1 03:37 AM 發表
如果有人想PM我,請夾埋一個SEND,唔好分開SEND,因為真係唔夠位看
想知點樣先可以閱讀權限多D

jobs_bag可以SEND多次給我嗎,THX
PM左你........

引用:
原帖由 sicchai 於 2008-8-1 05:43 AM 發表
Actually there are quite a few gigolo night clubs in HK.  I am sure by now a lot of people here has given you the addresses.  Of course there is nothing wrong with women paying for sex.  But for some  ...
我明你講乜,不過呢d好在於個女人係咩人,點樣諗
做人最緊要知自己做緊乜,有些人係容易沉溺的
而有些男人都會因為妓女,失去很多金錢,入便可能會有呃的成份
但係比率上女人係易呃d,可能果d女人係想比人呃呢
又可能佢地多錢,比人呃得起,或者feel比人呃都抵,有好多野
如果係我,我不是一個易沉溺和易比人呃的人
我很了解什麼是交易,什麼是真愛
其實我都聽過有些鴨會愛上個客,唔洗個客錢,呢個比率就係鴨多於雞
雞係好少會愛上個客,你又覺得有沒有趣?
所以係好講個人的

天后friday:smile_44:

引用:
原帖由 幾靚女 於 2008-8-1 03:29 AM 發表

我當然不是買愛護和關心
我吾係女人所以想了解但你一直都吾講. 你又吾渴性又吾係想要人關心和愛護,咁你買什麼? 我都有提醒男人小心性病和愛滋病. 總之要定期驗血,你有性病知識吾代表你吾會染上性病和愛滋病. 出黎玩就要定期染血. 我吾係想用性病和愛滋病黎勸你吾好叫鴨,我只係吾想性病和愛滋病的數字不斷上升.  我都有叫雞的經驗,吾通為隻雞害左自己一生,我會定期驗血,況且我戒左叫雞.

[ 本帖最後由 lovechicken321 於 2008-8-4 12:26 AM 編輯 ]

回覆 77# 的帖子

幾靚女  如果你悶既話我可以幫你架~哈哈~

上一頁下一頁
發新話題
前往最後回覆