上一頁下一頁
發新話題
打印

我發現我女友參加過淫亂派對

收藏  |  訂閱
173  31.1k

每個人都有佢既過去,唔好咁在意過去:smile_45: :smile_45: :smile_45: 如困果真係得既咪分手囉!!.............不過我諗ching打上黎之前已經有答案啦:smile_38: :smile_38: :smile_38:

會唔會係依度見到你女朋友個post

引用:
原帖由 carco 於 2008-10-30 11:04 發表 查看引用來源
每個人都有佢既過去,唔好咁在意過去:smile_45: :smile_45: :smile_45: 如困果真係得既咪分手囉!!.............不過我諗ching打上黎之前已經有答案啦:smile_38: :smile_38: :smile_38:
睇怕佢係 "又要生又要死, 又怕刀仔吉大髀"
n年感情唔捨得, 但知佢過去又唔要得

different ppl has different standards... If I were you, i wouldn't continue... honestly... that's just me... calm down, think about it... you'll know what to do...

引用:
原帖由 theeasyrider 於 2008-10-30 11:30 AM 發表 查看引用來源
different ppl has different standards... If I were you, i wouldn't continue... honestly... that's just me... calm down, think about it... you'll know what to do...
Agree. Especially when you thoroughly fall in love, the scenario crafts on your heart whenever that guy goes by....... the feeling is heart-breaking.......:smile_13:

how far back do you want to trace.....you have your own history and she has her own history. Do you think you are perfect ???? never make mistake......what matter is that does she devoted 100% on to you......this is matter ! stupid.

都係同你一齊之前發生,唔應該因為咁樣而覺得有問題

past tense. 過去式
不過真係睇唔開都無辦法

COOL....

第一恭喜樓主!
如果係都係好色之人,你咪有一個好對手囉!第二時你想玩乜,佢都一定陪你玩啦!
前途無可限量!
如果你覺得自已係要搵人個處女的話,咁你慢慢啦!
講真,邊有人冇過去呀!你以前做過乜,你又記唔記得?
有冇叫過雞?同ex 係咪次次帶dom?
如果乜都要介意,你係鐘意你自已and 一件玩具ja......
如果佢係對你好,你又鐘意佢!由得佢啦!都過去左囉!
(:smile_38: 如果你地有一日開party,記得開post woo........:smile_30: . 講笑ja ....sorry........

Everyone have their past...
if you accept, just carry on.
if you can't, just leave.

It is my advice....

上一頁下一頁
發新話題
前往最後回覆