上一頁下一頁
發新話題
打印

徵朋友或情人35-58歲, 心想事成身體健康

 
收藏  |  訂閱
3.1k  38.7k

引用:
原帖由 michelle227 於 2012-7-19 10:37 PM 發表 查看引用來源


我諗你太太好少娥你添,屋企好少爭執,嘈交,兒女都算聽話

故你咪感受唔到,我遇到的問題囉
兩夫婦有誰人沒有嘈過,我們嘈到說要離婚也幾次呢;
子女曳到我都冇話可說



引用:
原帖由 尖士虎 於 2012-7-19 10:43 PM 發表 查看引用來源

妳都冇講妳家中有什麼事情,我不知情況有幾嚴重,我只知妳提過有一個賭錢欠責的弟弟



弟的事,最近無野了,希望永遠都不會再有

屋企事,仲有其他野的

只是我無講

引用:
原帖由 michelle227 於 2012-7-19 10:37 PM 發表 查看引用來源


我諗你太太好少娥你添,屋企好少爭執,嘈交,兒女都算聽話

故你咪感受唔到,我遇到的問題囉
因為我忍耐力夠和盡力而為地為家庭



引用:
原帖由 尖士虎 於 2012-7-19 10:47 PM 發表 查看引用來源

兩夫婦有誰人沒有嘈過,我們嘈到說要離婚也幾次呢;
子女曳到我都冇話可說



我講個數你知,弟的欠款,我和爸最近幾年來,幫他,加埋應有70-80 萬(大約數),爸幫的數目佔多

講個數你知,你大約會估到幾嚴重

除左錢,係情緒精神都受到好大影響,爸經常想自殺,好厭世,我自己精神衰弱,有時諗住殺人做懷事

引用:
原帖由 michelle227 於 2012-7-19 10:39 PM 發表 查看引用來源


對,再者,其實無人會想講屋企唔開心的事比人聽,因為,都係醜事來的,

我係去到忍受不了,才講出來

基本上係好難啟齒

講出來,自己是舒發,和話比人聽,唔好以為我好好,好幸輻

我自身方面係好好, ...
所以我也不會講家庭不開心的事,講出來也沒人會幫到,還給人感覺太多負能量,破壞吹水的樂趣



引用:
原帖由 michelle227 於 2012-7-19 10:40 PM 發表 查看引用來源


我有時都會講一句,若我不是家事,我會好快樂,非常快樂,

柑明我講乜啦:smile_30:
我也是,我諗大部份也是最大的煩惱是家事



引用:
原帖由 尖士虎 於 2012-7-19 10:51 PM 發表 查看引用來源

所以我也不會講家庭不開心的事,講出來也沒人會幫到,還給人感覺太多負能量,破壞吹水的樂趣



我無辦法,我係到,除左傾計,有時,我都係比自己舒發

引用:
原帖由 michelle227 於 2012-7-19 10:47 PM 發表 查看引用來源


對,我無講得太仔細,故你唔明唔知,是好正常
所以只知妳為了家事不開心,不知妳不開心的程度去到那裡



引用:
原帖由 michelle227 於 2012-7-19 10:48 PM 發表 查看引用來源


弟的事,最近無野了,希望永遠都不會再有

屋企事,仲有其他野的

只是我無講
唔方便公開講,可以pm話我知,我年紀大過妳、經歷多過妳,可能幫妳分析和應對呢



引用:
原帖由 尖士虎 於 2012-7-19 10:54 PM 發表 查看引用來源

所以只知妳為了家事不開心,不知妳不開心的程度去到那裡



你唔知,正常,因我講得唔白的,只係好含糊地講

上一頁下一頁
發新話題
前往最後回覆