上一頁下一頁
發新話題
打印

徵朋友或情人35-58歲, 心想事成身體健康

 
收藏  |  訂閱
3.1k  38.8k

引用:
原帖由 michelle227 於 2012-7-19 10:29 PM 發表 查看引用來源


我對自己的自身好滿意

另外,還有,你和a b 根本不明白,當一個人住在那家時,難免好多時,情緒都會受到影響,

不是你的家人,不是你住在那個家,你是好難明白和感受,因針唔到肉,真的不會知痛
咁妳有沒有想過自己搬開住或和男友同居



引用:
原帖由 michelle227 於 2012-7-19 10:31 PM 發表 查看引用來源


講個例子你聽,你可能會明d

一家人住在一起 ,打個噴次,別人都會聽到,少少感冒,都會傳染
自己搬出黎住囉,妳又不是沒有經濟能力



引用:
原帖由 尖士虎 於 2012-7-19 10:30 PM 發表 查看引用來源

所以妳講慘,我真係no comment



我感覺你對我的理解好不足,雖你和我傾計已有一段時間了

我估,原因可能是,你沒有經歷過我經歷的事情 (家事)

記得先前有一個網友,走進來,一聽到我講家事,寫了一個好鼓勵的留言,他當中都有提


1句 ,他話他屋企都是有事,故他感受好深

你和ab 在家事上無遇到我遇的問題

引用:
原帖由 尖士虎 於 2012-7-19 10:32 PM 發表 查看引用來源

咁妳有沒有想過自己搬開住或和男友同居



對啦,講這些就對,總好過,當我講話家事不開心時,你就有理無理一句話:個個人屋企都有家事煩腦啦

引用:
原帖由 尖士虎 於 2012-7-19 10:32 PM 發表 查看引用來源

咁妳有沒有想過自己搬開住或和男友同居



我諗你太太好少娥你添,屋企好少爭執,嘈交,兒女都算聽話

故你咪感受唔到,我遇到的問題囉

引用:
原帖由 尖士虎 於 2012-7-19 10:31 PM 發表 查看引用來源

我明白,有些私隱事不方便在網上講



對,再者,其實無人會想講屋企唔開心的事比人聽,因為,都係醜事來的,

我係去到忍受不了,才講出來

基本上係好難啟齒

講出來,自己是舒發,和話比人聽,唔好以為我好好,好幸輻

我自身方面係好好,這全是我個人努力,我個人夠乖,我夠踏實

引用:
原帖由 michelle227 於 2012-7-19 10:39 PM 發表 查看引用來源


對,再者,其實無人會想講屋企唔開心的事比人聽,因為,都係醜事來的,

我係去到忍受不了,才講出來

基本上係好難啟齒

講出來,自己是舒發,和話比人聽,唔好以為我好好,好幸輻

我自身方面係好好, ...
我有時都會講一句,若我不是家事,我會好快樂,非常快樂,

柑明我講乜啦:smile_30:

引用:
原帖由 michelle227 於 2012-7-19 10:34 PM 發表 查看引用來源


我感覺你對我的理解好不足,雖你和我傾計已有一段時間了

我估,原因可能是,你沒有經歷過我經歷的事情 (家事)

記得先前有一個網友,走進來,一聽到我講家事,寫了一個好鼓勵的留言,他當中都有提


1句 ...
妳都冇講妳家中有什麼事情,我不知情況有幾嚴重,我只知妳提過有一個賭錢欠責的弟弟



引用:
原帖由 michelle227 於 2012-7-19 10:35 PM 發表 查看引用來源


對啦,講這些就對,總好過,當我講話家事不開心時,你就有理無理一句話:個個人屋企都有家事煩腦啦
妳又不說妳家中有什麼的煩惱事,我不能分析和不知用什麼說話來開解妳



引用:
原帖由 尖士虎 於 2012-7-19 10:45 PM 發表 查看引用來源

妳又不說妳家中有什麼的煩惱事,我不能分析和不知用什麼說話來開解妳



對,我無講得太仔細,故你唔明唔知,是好正常

上一頁下一頁
發新話題
前往最後回覆